רצח סמוך לדולב: דני גנון נרצח ביריות על ידי מחבל • צפו

בנצי לייזרוביץ | צילום: מתניה אהרונוביץ - סוכנות תצפית 2 Comment on רצח סמוך לדולב: דני גנון נרצח ביריות על ידי מחבל • צפו
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הטרור שוב מכה: שעות ספורות לפני השבת נרצח דני גונן בפיגוע ירי סמוך לדולב על ידי מחבל שריסס את רכבו בלפחות 10 כדורי 9 מ"מ, 4 מתוכם בודאי פגעו ברכב.

תחילת האירוע: יום שישי, סמוך לשעה 16:00 סיימו גונן וחברו לרחוץ במעיין בשטח הררי פתוח בין ההתנחלות דולב לכפר הפלסטיני דיר איבזיע. הם נסעו חזרה לכביש הראשי בגזרה ואז סימן להם פלסטיני לעצור על ציר העפר בצומת הפרסה, ככל הנראה הציג עצמו כמבקש עזרה. השניים עצרו את מכוניתם לידו ולאחר ששאל אותם "אם יש מים במעיין", ירה בהם מנשקו מטווח אפס ונמלט.

פיגוע דולב 2

מיד אחרי האירוע הוקפצו לאזור כוחות גדולים של צה"ל שבמשך שעטות רבות עמלו למצוא סימנים לרוצח. החיילים ביצעו סריקות ופשיטות על כפרים סמוכים ועד לשלב לא ידוע על פריצת דרך בדרך אל הרוצח.

כעת, יממה לאחר הרצח החקירה עברה למישור המודיעיני והיא תתמקד מעתה במישור זה על ידי השב"כ שבודק כמה כיוונים וכרגע הטיל איפול על החקירה.

במועצת יש"ע הגיבו לאירוע החמור ואמרו כי "אנו מאמינים ביכולתם של כוחות הביטחון ובטוחים שצה"ל יתפוס את המחבלים שביצעו את הפיגוע אולם לצערנו כל עוד תימשך ההסתה ימשכו הפיגועים ועל מדינת ישראל לגדוע אותה באיבה. מדיניות ההכלה הישראלית אל מול ההסתה משולחת הרסן נגד יהודים בתקשורת הערבית ובספרי הלימוד הרשמיים, חייבת להיפסק. ממשלת ישראל וכוחות הביטחון צריכים לטפל בחומרה במחבלי ההסתה בדיוק כשם שמטפלים במחבלים שביצעו את הפיגוע".

הלווייתו של גונן תתקיים הערב (מוצ"ש) בבית העלמין בלוד.



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    זוועה ממש!!!!!!!!1
    ה' ישמור….
    אין להם לב!, שילכו לאלף!!!!!!!!!1

  2. 1

    ימח שמםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
    שימותו היום כל המחבלים והערבים שילכו לקיביני-מט ולאלף עזאזל בני אלף!!!!!!!!!!!!!!